Leden

Onze leden

Onze leden zijn aanbesteders én ondernemingen die de globale missie “performanter aanbesteden” van de Stichting Overheidsopdrachten mee willen helpen realiseren. De stichting langs haar kant stelt zich op als partner van haar leden om relevante initiatieven en voorstellen te behartigen.

Dankzij een breed en relevant ledenbestand ontstaat er een open netwerk dat alle belanghebbenden bij overheidsopdrachten verwelkomt. We delen ervaringen, gegevens, kennis en kunde.

We ontmoeten mekaar en zoeken samen de weg naar beter aanbesteden, naar de maximale maatschappelijke impact van gemeenschapsgelden die worden uitgegeven door middel van een overheidsopdracht.

Generated by wpDataTables
Leden Administraties
Leden ondernemingen
Waarom lid worden

Ondersteun onze missie en doelstellingen door lid te worden:

De voordelen van uw aanbestederslidmaatschap:

• Gratis toegang tot TenderWiki: de bibliotheek van bestekken
  • Gratis deelname aan de exclusieve evenementen
  • Een sterk netwerk van collega aanbesteders
  • Genieten van diverse voordelen, aangeboden door onze partners
  • Inzicht in en toegang tot interessante studies en publicaties uitgevoerd door de stichting met haar partners
  • Toegang tot het ledenportaal

Om de openheid en toegankelijkheid te garanderen kunnen aanbesteders gratis lid worden van de Stichting Overheidsopdrachten.

De voordelen van uw lidmaatschap als onderneming:

• Gratis deelname aan evenementen en workshops
  • Netwerking met aanbesteders en andere bedrijven actief in de overheidsopdrachtensector
  • Genieten van diverse voordelen, aangeboden door onze partners
  • Inzicht in en toegang tot interessante studies en publicaties uitgevoerd door de stichting met haar partners
  • Mogelijkheid tot deelname aan de Commissie
  • Toegang tot het ledenportaal

Voor de werking van de Stichting Overheidsopdrachten zijn we volledig afhankelijk van de lidgelden van onze leden-ondernemingen en onze partners. Samen werken we aan het verwezenlijken van onze doelstellingen en het ontwikkelen van onze initiatieven.

Dankzij onze openheid inzake de financiële middelen kunnen onze leden op transparante wijze volgen hoe hun middelen worden ingezet.

Onze partners spelen een belangrijke rol in het realiseren van onze initiatieven !

Ze leveren ons content, locaties, catering en financiële middelen.

Wens je het doel van de Stichting als partner te ondersteunen ?  Neem contact op met Anaïs via anais@belgiantenders.org.

Lidmaatschap aanvragen

Als grootste netwerk van professionals in overheidsopdrachten verwelkomen we graag nieuwe geëngageerde leden !

Kies hieronder het soort lidmaatschap en vul het formulier in.  We laten je snel iets weten!

Lidgeld
Lidmaatschap voor 1 persoon per onderneming : 950 EUR (ex.BTW) / jaar
Lidmaatschap voor 2 personen per onderneming : 1650 EUR (ex.BTW) / jaar

Als lid-onderneming geniet u van volgende voordelen:

• Gratis deelname aan evenementen en workshops
  • Mogelijkheid tot deelname aan de Commissiewerkingen
  • Toegang tot het ledenportaal

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
    Lidgeld
    Gratis

Om de openheid en toegankelijkheid te garanderen kunnen aanbesteders* gratis lid worden van de Stichting Overheidsopdrachten.

Als lid-aanbesteder geniet u van volgende voordelen:

• Gratis toegang tot TenderWiki: de bibliotheek van bestekken
    • Gratis deelname aan exclusieve evenementen**
    • Een sterk netwerk van collega aanbesteders
    • Toegang tot het ledenportaal
    * Enkel personen die rechtstreeks (als werknemer) verbonden zijn aan een organisatie die in het KBO erkend wordt als 'aanbestedende overheid' kan op het gratis lidmaatschap beroep doen.  Bij elke aanvraag wordt nagegaan of voorgaande het geval is, mocht dit niet het geval zijn zal uw de aanvraag geweigerd worden, maar kan u nog steeds toetreden als ondernemings-lid.
    -
    ** Wegens het 100% non-profit karakter van de Stichting en de kosten verbonden aan evenementen specifiek voor ondernemingen (bv. Meet-the-buyer-lunches), zal een minimale bijdrage gevraagd worden voor deelname. Dit om de kosten van bv catering te kunnen dekken. We danken u voor het begrip.

Ze leveren ons content, locaties, catering en financiële middelen.

Vragen, suggesties of opmerkingen ? Contacteer ons!

foto A 1__
      Anaïs Werbrouck