Initiatieven

PERFORMANTER AANBESTEDEN !
Ontdek welke activiteiten en projecten de Stichting Overheidsopdrachten ter harte neemt

In samenwerking met onze partners en onze leden zetten we verschillende initiatieven op om onze doelstellingen en missie waar te maken.

Hieronder ontdek je meer over de verschillende projecten waar we momenteel aan werken:

Clear Filters
18-daagse opleidingscyclus PUBLIEKE AANKOPER
Tender Barometer
in Events
Tender Wiki

Dé bibliotheek voor belgische aanbesteders

Vragen, suggesties of opmerkingen ? Contacteer ons!

foto A 1__
Anaïs Werbrouck
Chief Operiations Officer
Erik Van Eecke
Persverantantwoordelijke

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.