Opleidingscyclus van 18 dagen – PUBLIEKE AANKOPER

Hispanic Young Man Among His Fellow Students in the Classroom. Y

📣 Op 6 oktober 2023 begonnen 36 zeer gemotiveerde deelnemers aan de opleidingscyclus van de Stichting Overheidsopdrachten. 📣

Deze cyclus, georganiseerd in het Frans en het Nederlands, is het resultaat van een gezamenlijke inspanning van een hele activiteitensector: namelijk die van de overheidsopdrachten!
Dank aan onze leden voor hun deelname aan ons marktonderzoek om de noodzaak van deze cyclus te identificeren;
Dank aan de verschillende spelers in de markt voor hun actieve deelname aan de samenstelling van het opleidingsprogramma;
Dank aan de uitstekende lesgevers Kristen VoglaireAnja PalmaertsOlivier JacqmotteTony MortierTom VilléJos FischerErik Van EeckeAxel ComhaireChristophe DuboisMarie-Alice Vroman & Nicolas Loozen die op onze verzoeken zijn ingegaan;
Dank aan Het Facilitair Bedrijf – Vlaamse overheid Bedrijf voor het ter beschikking stellen van de lokalen;
Dank aan de aanbestedende overheden voor hun vertrouwen in ons, om hun toekomstige openbare aankopers op te leiden!
Aan het einde van de 18-daagse cursus en na het slagen voor het examen ontvangen de deelnemers het certificaat voor overheidsopdrachten van de Stichting Overheidsopdrachten.